banner-1050×378

10 vienkārši un interesanti veidi, kā atslābināties pēc darba dienas


Darba dienas mēdz būt tik smagas, ka ne vienmēr pietiek spēka, lai pieceltos. Vienīgā vēlme – ātrāk doties mājās un atrasties horizontālā stāvoklī. Vai izklausās pazīstama situācija? Bez šaubām – jā. YOUNG.LV žurnālists pastāsta par to, kā viegli un efektīvi var atgūt formu un atpūsties pēc aizvadītās dienas.


 1. Mazie labie darbiņi14590932_800645386752787_8114709315534716928_n

Izejot no ofisa, pirmā lieta, ko darīt – es izslēdzu visus sociālos medijus (Facebook, Twitter, TV, ziņas) un dodos darīt kaut ko jauku. Pirms divām nedēļām es samaksāju par blakus galdiņa brokastīm kafejnīcā. Es pērku dāvanu kartes kafejnīcās un saku kasieriem, lai izmanto tās citu cilvēku dzērieniem, līdz visa šī nauda ir iztērēta. Es lieku piecu dolāru banknotes džinsu kabatās lielveikalā. Es vedu patversmes suņus pastaigās. Es daru jaukas lietas pasaulei, kurai vajag jaukas lietas, jo tikai tā ir iespējams uzlabot šo pasauli.

– Madonna Kilpatrika – Kieliona (Madonna Kilpatrick-Kielion), Facebook

2. Ievieto internetā smieklīgu bildi15034498_1755287414721730_7584839754277978112_n

Reizēm es internetā ievietoju joku, kas saistīts ar manām bailēm un uztraukumiem. To saprot arī citi cilvēki un viņi sāk komentēt un tev rakstīt. Lai cik dīvaini tas nebūtu, ir diezgan mierinoši, saprast, cik daudzi cilvēki jūtas tieši tāpat, kā tu. Bieži vien tava atklātība un viņu komentāri uzlabo garastāvokli ne tikai tev, bet arī viņiem, un tas ir nomierinoši.

– chelseahultons

3. Palasi grāmatu16584913_848946791910665_7103401670180077568_n

Iekārtojies ērtāk, un klusumā izbaudi sava mīļākā autora stāstu – viss, kas nepieciešams atpūtai. Lasīšana! Iespējams, ir grūti tam noticēt, bet grāmatas mūs izglābj.

– Maikls Dž. Ričijs (Michael J Ritchie), Facebook

4. Izraudies!16230705_410626509274366_1954782252273500160_n

Ir tādi brīži, kad gribas kliegt. Tādos brīžos vislabākais risinājums ir doties uz klusu vietu un vienkārši izraudāt visas savas problēmas. Tas varbūt izklausās stulbi, bet ļaut vaļu savām emocijām ir vislabākais antidepresants.

– smartatheart123

5. Nodarbojies ar māklsuimages

Zīmēšana palīdz man tikt galā ar stresu un visu slikto. Tā nomierina, bet laiks aizlido nemanot. Pēc 1 – 2 stundām es jau jūtos daudz mierīgāka.

– Betānija Hārbisone (Bethany Harbison), Facebook

6. Dodies pastaigā16230527_1233007253461059_4552008457166782464_n

Kad es jūtos slikti, dodos ārā, lai izbaudītu apkārtējo skaistumu, bez austiņām un telefona. Vienkārši pasēdi uz soliņa un izbaudi dzīvi, silto vēju un sauli – tas ir viss, kas liek man sajusties dzīvam.

–  Perez Julie, Facebook

7. Skaties seriālus16585397_171411143353677_5479904423134101504_n

Es ieslēdzu kādu no saviem mīļākajiem seriāliem Netflix un vienkārši skatos. Visas sliktās domas uzreiz izzudīs! Bet, ja jums ir bijusi ļoti grūta diena, tad iedzeriet pāris krūzītes tējas.

– jessw463b22fc9

8. Pavadi laiku kopā ar dzīvniekiem16464351_1863737287237233_2420704629575647232_n

Es pavadu laiku ar saviem kaķiem un skatos seriālu “Parks and Recreation”. Pārāk vienkārši? Tomēr efektīvi!

– elas49ed16bbc

9. Sports16228860_170509233444377_1888095063867654144_n

Jo vairāk man gribas slinkot, ēst saldumus un skumt, jo vairāk es saprotu, ka ilgojos pēc kārtīga treniņa trenažieru zālē. Pēc skrējiena, smaga treniņa, dažādiem vingrojumiem un aktīvas svīšanas man uzreiz kļūst labāk.

– SQVID

10. Šokolāde gultā14145619_1058190764276910_721215571_n

Es guļu gultā ilgāk, kā parasti un ēdu šokolādi un čipsus.

– ericabryonyf