cathryn-lavery-67852-1050×700

15 noderīgi ieradumi, kas ievērojami uzlabos jūsu dzīvi


Jaunajā gadā mēs visi plānojam kaut ko izmainīt savās dzīvēs, lai kļūtu laimīgāki. 2018. ir ideāls gads šādam sākumam. Ja jums vēl aizvien nav izstrādāts rīcības plāns, Young.lv ir apkopojis pēc Reddit lietotāju domām 15 ģeniālākos ieradumus, ko jums derētu ieviest savās dzīvēs.


1. Katru dienu atrodiet laiku, lai mazliet palasītu

 

 

“Pirms trīs mēnešiem es bieži biju nervozs un nomākts, tāpēc nolēmu sākt lasīt. Es atradu 10 labākās grāmatas par mani interesējošām tēmām (ārštata darbs, pareizo lēmumu pieņemšana, utt.) un sāku lasīt stundu dienā. Līdz šim brīdim esmu izlasījis 12 grāmatas un varu teikt, ka mana dzīve, lai arī ne līdz galam, tomēr ir kļuvusi labāka – esmu kļuvis mierīgāks un apmierinātāks ar dzīvi. Es nebeigšu lasīt, līdz mana dzīve nekļūs tāda, kādu es vēlos,” Gawkman

Photo by freestocks.org on Unsplash

 

2. Tā vietā, lai atvainotos, es pasakos

 

“Nesen es izlēmu lietot vārdu “Paldies” vārda “Atvaino” vietā. Katru reizi, kad nonācu situācijā, kad vēlos atvainoties, es meklēju viedu, kā pateikt paldies (kad atvainošanās nav nepieciešama, protams). Nokavēju svarīgu tikšanos? Saku, nevis “Piedodiet, ka es nokavēju”, bet gan “Paldies par pacietību”. Tas ne tikai palīdz jums izskatīties kā pārliecinātam cilvēkam, bet arī novērš visu uzmanību uz cilvēku, kuram jūs pasakāties, pārvēršot negatīvo enerģiju pozitīvajā.”GizmosArrow

Photo by Hanny Naibaho on Unsplash

 

3. Mācieties  noteiktos brīžos veltīt darbam vienu sekundi, ieekonomējot stundas

 

“Mana garāža vienmēr ir bijusi šausmīgi aizkrauta. Es nopirku sev divus rotējošus plauktus instrumentiem un vairākus pakaramos. Tagad vienmēr, kad beidzu strādāt, nolieku instrumentu vietā, tā vietā, lai vienkārši to atstātu uz galda. Garāža nav ideāla, bet es varu tajā strādāt.”

Photo by Nik MacMillan on Unsplash

 

4. Ja kaut kas aizņem jums mazāk kā divas minūtes, izdariet to uzreiz

 

“Vienmēr dzīvojiet pēc šī noteikuma. Jūs ievērosiet, kā daudzas lietas, ar kurām jūs agrāk tik ļoti mocījāties, nokārtosies vienā mirklī!” PoutineKing65

Photo by Félix Prado on Unsplash

 

5. Ejiet gulēt un celieties vienā un tajā pašā laikā katru dienu

 

“Šis ir arī risinājums problēmām ar bezmiegu! Sakārtot jūsu celšanās un miega laiku – viena no svarīgākajām daļām “Kognitīvās uzvedības psihoterapijā” cīņā ar bezmiegu. Šāds ieradums radīs lielākas izmaiņas, nekā šķiet pirmajā brīdī.”  Alsedarna

Photo by Alexandra Gorn on Unsplash

 

6. Tīriet zobus katru dienu

 

“Man personīgi ļoti patīk tā pārliecība, ar kādu varu teikt “Jā!”, atbildot uz zobārsta jautājumu, vai katru dienu tīru zobus. Tā ar manu muti viss ir vislabākajā kārtībā,” gwarsh41

Photo by Lesly Juarez on Unsplash

 

7. Sāciet krāt sīknaudu

 

“Tā ir patiesi pārsteidzoša lieta. Katru reizi, kad pārnāku mājās, visa mana sīknauda nonāk krājkasītē. Katra mēneša beigās tā man ir salasījušies apmēram $70-$100,” – wafflehousewhore

Photo by Pavel Churiumov on Unsplash

 

8. Pirms miega sastādiet sarakstu ar to, ko vēlaties izdarīt nākamajā dienā

 

“Pirms miega izveidojiet sarakstu ar lietām, kas jāpaveic nākamajā dienā. Savukārt no rīta pieceļoties, centieties to visu izpildīt. Un tā katru dienu. Tas skan ļoti vienkārši, bet patiešām palīdz!”- 4noop

Photo by Cathryn Lavery on Unsplash

9. Mēģiniet sākt rakstīt citādi (piemēram, kursīvā vai izmantojot kaligrāfijas paņēmienus)

 

“Sāciet trenēt jaunu rokrakstu, ko izmantotu tad, kad nav svarīgi rakstīt ļoti ātri, bet jauno “rokrakstu” izmantojiet, lai, piemēram, parakstītu atklātnītes. Jums nevajag rakstīt superātri – jūs mācāties rakstīt skaisti, pielietojot vajadzīgos akcentos vajadzīgajās vietās. Ja esat noguruši no sava banālā rokraksta – mācieties! Iespējams, jūs neizmantosiet to ikdienā, bet kartītes gan iemācīsieties parakstīt skaisti!” Bartisgod

Photo by chuttersnap on Unsplash

 

10. Katru dienu iemācīties 3 vārdus citā valodā

 

“Tas pilnīgi noteikti palīdz. Es mācījos pāris vārdus katru dienu. Trīs mēnešu laikā apguvu 500 vārdus, un tagad jau varu lasīt japāņu valodā bez vārdnīcas” – LiquidSilver

Photo by freddie marriage on Unsplash

 

11. Sāciet katru dienu rakstīt dienasgrāmatu

 

“Tā ir klišeja, bet darbojas. Man bija dzīvē laiks, kad bija izveidojušies visdažādākie ieradumi, bet, rakstot dienasgrāmatu, jums nevajag izrādīt sevis labāko daļu. Vienkārši var godīgi un atklāti rakstīt par visu, kas jūs uztrauc un ne par ko  nekaunēties. Ļoti palīdz, iesaku visiem!” – 7V3N

Photo by Elijah O’Donell on Unsplash

 

12. Izskrieniet, cik varat… bet nākamajā dienā skrieniet atkal un atkal!

 

“Paņemiet patiešām labu kroseņu pāri un skrieniet! Jūs būsiet pārsteigts, cik viegli var noskriet piecus kilometrus, ne par ko neaizdomājoties!” Kookaburra2

Photo by Brian Erickson on Unsplash

 

13. Katru rītu pieceļoties, saklājiet gultu

 

“Visi stāsta, ka tam neesot nekādas jēgas. Man personīgi ļoti patīk tā sajūta, kad es pārnāku mājās, un šķiet, ka kāds cits ir saklājis manu gultu. Tāda sajūta ir kā man būtu “mājkalpotāja”, kaut arī tas biju pats tikai pusmiegā un neatceros savu “mini kārtošanu” – naznazem

Photo by Nine Köpfer on Unsplash

 

14. Tā vietā, lai sēdētu uz diētām, pievienojiet savam ēdienam kādu veselīgu sastāvdaļu

 

“Janvārī katru dienu nopērciet vienu ābolu, februārī izdzeriet vienu ūdens glāzi dienā, utt. Jūs nejutīsieties nomocījies, bet viennozīmīgi padarīsiet savu pārtiku daudz veselīgāku” – PianoManFan

Photo by Dan Gold on Unsplash

 

15. Un galu galā, meditējiet, sākot ar piecām minūtēm dienā

 

“Ar laiku pagariniet meditācijas laiku līdz 20 minūtēm. Neticēsiet, cik mūsu domas var būt nekontrolējamas. Un, kā saka – “Ja tev nav 20 minūšu, lai pasēdētu, sēdi stundu!”” –  1976Hoosiers

Photo by Simon Migaj on Unsplash