tsukengoshlschd-18

15 veidi kā uzvarēt cīņu ar trauksmi


Katram cilvēkam dzīves laikā ir raksturīgi pārdzīvot un tā ir pilnīgi normāla, cilvēciska reakcija. Taču dažreiz satraukta doma pārtop ķēdes reakcijā un tā rezultātā cilvēka apziņa tiek aptumšota, kas savukārt pārtop panikas lēkmēs. Cīņai ar ikdienas stresu Young.lv ir sastādījis pamācošu soļu izlasi, kas palīdzēs tikt galā ar emocionālo stāvokli “Es vairs nevaru”.


nbm,

Ir ļoti grūti ieklausīties paša ieteikumos, tāpēc centies aizdomāties, kā tu šādā situācijā palīdzētu savam draugam izkļūt no līdzīgas situācijas.

nbm,

 

Sašķiro zīmuļus pēc krāsām, pārkrāmē grāmatplauktu, sašķiro virtuves traukus pēc krāsām. Šāda veida vienkārši vingrinājumi palīdz novērst uzmanību no problēmām un pārnest stresu uz roku darbību. Veicot nelielus darbus, tu pavisam aizmirsīsi par to, kas tevi ir nomācis.

nbm,

 

Atvēli sev tieši trīs minūtes laika, pārskati šīs fotogrāfijas, atceries katru cilvēku, savas atmiņas, kas saistītas ar šiem notikumiem fotogrāfijās. Kādas atmiņas tev palikušas par šiem cilvēkiem un notikumiem?

nbm,

 

Koncentrējies un labi padomā, vai tiešām viss ir tik slikti, kā tu to redzi savā domu lidojumā. Padomā un uzraksti savas domas uz papīra, un atsakies no bezgalīgas vainas apziņas par savām iekšējām izjūtām.

вапрб

Lielisks variants, lai mazinātu spriedzi. Ja tev liekas, ka bailes tevi nepametīs, tad vienkārši celies un ej kliegt spilvenā. Tikai 10 sekundes un tu esi atbrīvojies no negatīvām domām.

вапрб

Ieskaties savām bailēm acīs un atzīsti, ka tev ir problēmas, ar kurām ir nepieciešams tikt galā. Fiksē uz lapas savas domas, kā rezultātā tev un taviem tuvajiem būs vieglāk tikt skaidrībā ar trauksmes cēloni.

вапрб

Izradās, ka veikt dialogu pašam ar sevi nav nemaz tik viegli, taču jāmēģina būt maksimāli godīgam pašam pret sevi, pastāsti par savām bailēm, ļaujot vaļu savām emocijām un izjūtām.

вапрб

Šādi antistresa zīmējumi ir viena no efektīvākajām mūsdienu metodēm, kas palīdz cīnīties ar stresu. Noteikti pamēģini!

вапрб

Tavam organismam noteikti ir nepieciešama atpūta. Patreiz tavs organisms ir novārdzis, tāpēc nedomājot dodies uz gultu, tavam organismam ir nepieciešams atjaunoties.

вапрб

Atkārto to katru dienu, izprotot, tieši kādi vārdi tev palīdz relaksēties. Mantru atkārto katru dienu, pirms dodies ārā no mājas.

вапрб

Atrodoties panikas stāvoklī, atgriezties pie skaidra saprāta var palīdzēt vienkāršs auksts ūdens.

          

вапрб

Atzīsti, ka tev tomēr bailes ir un tās ir jāpārvar, vēlams ar profesionāļa palīdzību.

вапрб

Uzkaiti, apraksti, stāsti sev stāstus, dari vienalga ko, lai tikai kaut uz mirkli novērstos no savām ierastajām problēmām.

вапрб

Iemācies elpot pareizi, lēnām un vienmērīgi, pieradinot savu organismu nomierināties pat tad, kad saskaries ar arēju kairinātāju.

вапрб

Ja tev tagad ir grūti iziet no savas dzīvesvietas, tad atrodi (internetā) sev vispiemērotāko meditācijas veidu un meditē mājās. Mājas ir tavs cietoksnis, kur tu vari patverties, kamēr neesi ticis galā ar savām laicīgajām problēmām, bailēm un stresu.


Marine Hačaturjana