man-person-jumping-desert

17 elementāras lietas, kuras var darīt, lai uzlabotu savu dzīvi


Visi svarīgie notikumi sākās no mazām, nenozīmīgām darbībām. Pat neliels grūdiens dod savus rezultātus. Mēs jums piedāvājam, ļoti elementārus ieteikumus, kurus var realizēt tieši tagad, lai uzlabotu savu dzīvi! Ķerieties klāt.


1. Nenovērtējiet sevi par zemu. Jūs esat pietiekami labs visam. Vienmēr.

Ejiet uz mērķi ar tādu nostādni, ka cilvēks, kurš jūs novērtēs, būs lepns, ka viņam blakus ir tāds cilvēks kā Jūs!

2. Mācieties saprast ko jūs ēdat.

Svarīgākais – neaizmirstiet izdzert glāzi ūdens no rīta un pirms gulēšanas, un jūsu ķermenis Jums pateiks paldies!

3. Vairāk staigājiet.

Pēc “Amerikas Sirds Asociācijas” (American Heart Association) datiem, pastaiga kuras ilgums ir tikai 30 minūtes dienā, var jūs izglābt no sirds slimībām, insulta, aptaukošanās, otrā tipa diabēta, osteoporozes un vairākiem vēža veidiem.

4. Turiet savus saldumus skapī, nevis uz galda.

Ja jūs pastāvīgi neredzēsiet ēdienu, tad jums nenāksies ēst visu pēc kārtas, līdz brīdim, kad jums patiešām sagribēsies ēst.

5. Vairāk laika izmantojiet smiekliem, nevis žēlabām.

Aizdomājieties uz sekundi – vai daudzi no tiem cilvēkiem, kuriem jūs žēlojaties ir spējīgi jums palīdzēt?

6. Pat 20 minūtes var izrādīties produktīvas.

Izlasiet grāmatu, veiciet elementārus sporta vingrinājumus vai vienkārši parunājiet ar kādu, kas jums ir dārgs.

7. Izmantojiet laiku, lai izdarītu kaut ko labu.

Palīdziet vecmāmiņai šķērsot ielu, uzsmaidiet pretimnācējam, samīļojiet savus tuviniekus vai vienkārši izdariet kaut ko labu kādam.

8. Vairāk guļat un ejat gulēt laicīgi.

Miegs ir nepieciešams ne tikai labam fiziskam un emocionālam stāvoklim, bet tā pat arī jūsu produktivitātei un drošībai.

9. Izsvītrojiet negatīvos cilvēkus no Jūsu dzīves.

Emocijas ir lipīgas, Jums apkārt esošā negatīvā sabiedrība var likt jums izjust lieku trauksmi, skumjas, stresu un pat bailes.

10. Sākumā paēdiet, pēc tam ejat uz veikalu.

Zinātnieki ir noskaidrojuši, ka ar tukšu vēderu cilvēks iztērē vairāk naudas, nekā esot paēdis.

11. Esiet pateicīgi.

Lieku reizi pateikt “paldies,” nav nemaz tik grūti, bet pat šis faktors var palīdzēt jūsu dzīvē.

12. Mazāk cukura, vairāk veselības.

Cukurs ir ļoti gards! Ir vērts atzīmēt, ka pārmērīga tā lietošana Jums draud ar aptaukošanos, diabētu, sirds slimībām un pat vēzi.

13. Katrs pieļauj kļūdas.

Saprotiet vienu lietu – neviens nav ideāls.

14. Iemācieties gatavot.

Lietot uzturā saldētus produktus vai fast food ir ne tikai kaitīgi, bet arī ļoti dārgi.

15. Atrodiet hobiju.

Hobijs var jums palīdzēt ne tikai piemirst par problēmām, bet arī atrast sev jaunus domubiedrus.

16. Sākumā atslābstiet.

Pirms tam kā emocionāli uz kaut ko reaģēt, atslābstiet un padomājiet pāris minūtes.

17. Beidziet pārdzīvot, ko par jums domās citi, un esiet Jūs paši.

Jūs nekad nevarēsiet iepatikties pilnīgi visiem, un ne vienmēr viss sanāks tieši tā kā Jūs to gribat!


Autore: Kristīna Kočengina