a-l-117993-1-1050×700

17 vienkārši veidi, kuri tev palīdzēs saglabāt mieru


Nereti ikdienas rutīnā ir grūti saglabāt mieru. It īpaši, ja darbā un mācībās gribētos daudz mierīgākus apstākļus. Pastāvīgs stress, uztraukums, raizes un neizgulēšanās atstāj negatīvu iespaidu uz cilvēka emocionālo stāvokli un viņa attiecībām ar tuviniekiem. YOUNG.LV ir sagatavojis 17 vienkāršus risinājumus, kas palīdzēs ātri tikt galā ar stresu un atgriezties ierastajā dzīves ritmā.


1. Ja radusies strīdīga situācija, ļauj savam sarunu biedram izteikties.

2. Ja tu apzinies, ka nespēj kontrolēt savu agresivitāti, komunicējot ar sarunu biedru, vienkārši izej no telpas un ļauj sev nomierināties.

3. Uzdod sev jautājumu, vai strīds ir tava laika vērts.

4. Nostādi sevi sarunu biedra vietā.

5. Brīdī, kad gribēsi kliegt, veic dziļu ieelpu un izelpu.

6. Paskaties filmu, kas pašreiz ir pretstatā tavam emocionālajam stāvoklim.

7. Nododies fiziskām aktivitātēm. Atdod visus savus spēkus sporta treniņam un tā beigās tev vairs nebūs spēka agresijai.

8. Ļauj sev izgulēties! Nav vērts risināt problēmsituācijas, kad galvā ir haoss.

9. Pavadi vairāk laika ārpus mājām. Apstākļu maiņa būs noderīga, lai sakārtotu savas domas.

10. Ļaujies smiekliem. Spēku, ko tērē nerviem, novirzi priekam.

11. Darba dienas laikā atļauj sev pievērt acis uz īsu brīdi, lai nostabilizētu elpošanu.

12. Tā vietā, lai izgāztu savu agresiju uz citiem, pamēģini to uzrakstīt uz papīra lapas.

13. Tiecies ar draugiem, padalies ar savu problēmu.

14. Aizņem sevi ar sīkiem, detalizētiem darbiem. Varbūt tu jau sen esi domājis par bonsai koka kopšanu? Tādā veidā tu, iespējams, vari atrast veidu, kā sevi nomierināt.

15. Tā vietā, lai sevī uzkrātu agresiju un nogurumu, labāk pieraksties cīņu sporta pulciņam. Iespējams, tieši tas spēs tevi atbrīvot no agresijas, ko esi uzkrājis sevī.

16. Padomā, ko tu patreiz vari darīt savu problēmsituāciju risināšanai. Ja pašlaik esi bezspēcīgs, dod sev laiku un vēlāk mēģini vēlreiz.

17. Atrodi laiku, kad paskatīties TV.  Paskaties vakara ziņas, novērsies no savām problēmām, padomā par ko globālāku.


Marine Hačaturjana