fon

7 soļi auglīgākam darbam


Pēc ilgstoša ziemas brīvlaika ir pienācis laiks atgriezties pie darba, tomēr nevajadzētu uzņemties pārāk daudz pienākumus, lai radītu lielas aizņemtības ilūziju. YOUNG.LV izveidoja 7 soļu programmu, kas palīdzēs jums bez grūtībām atgriezties ierastajā darba režīmā, un padarīt to maksimāli komfortablu un auglīgu.


1.Apsēdieties un atslābinieties

Meditācija nav vien moderns hobijs, bet arī lielisks veids, kā papildināt savu enerģijas lādiņa rezervuāru, kas ir tik ļoti nepieciešams. Brīvajos no darba brīžos vai skolas starpbrīžos atrodiet vien 2 minūtes elpošanas vingrinājumiem un atslābiniet savu ķermeni.

2.Savediet kārtībā savu darba vietu

Sakārtojiet visu, izmetiet nevajadzīgo, padariet savu darba vietu brīvāku. Pēc tā jūs noteikti jutīsiet, kā no pleciem noveļas smaga nasta, kuru jūs tik ilgi nesāt, bet strādāt un mācīties tādā atmosfērā būs daudz vienkāršāk.

3.Ievērojiet režīmu

Ja pat ziemas brīvlaikā jūs pieradāt doties gulēt pēc pusnakts un celties pēcpusdienā, ir vērts atgriezties pie ierastā dzīves ritma. Mēģiniet celties no gultas un doties gulēt vienā un tajā pašā laikā. Šādā veidā jūs visai viegli varēsiet mosties bez modinātāja, jūtoties atpūties.

4.Atsakaties no interneta un televīzijas

Jā, ir vērts to darīt vismaz laiku pa laikam. Pavērtiet darba procesu par auglīgāku vien pateicoties tam, ka veltīsiet tam vairāk laika. Ja jūs darba laikā atteiksieties no telefona, ticiet mums – paspēsiet paveikt divreiz vairāk darba.

5.Ēdiet pareizi

Uzkodas, atteikšanās no brokastīm vai ātras vakariņas pirms miega var novest pie nopietnām saslimšanām, par kurām jaunībā labāk pat nedzirdēt. Pieradiniet sevi ieturēt brokastis, ja pat jūsu vēlme pagulēt vēl 15 minūtes ir liela. Sāciet ar mazām porcijām, ņemiet līdzi pusdienas, ja jums nav iespējas izrauties darba laikā un paēst kaut kur ārpus, taču pats galvenais – neaizmirstiet paēst. Ēdiens ir enerģijas lādiņa un spēka avots, bez tā jūs nespēsiet strādāt nedz fiziski, nedz garīgi.

6.Nopērciet personīgo šķīvi

Tas ir vienkāršs un efektīvs veids pieradināt sevi izbaudīt katru maltīti. Lai neapēstu lieku, cenšaties katru ēdienreizi ēst vienādās proporcijās, kas ietilps jūsu šķīvī.

7.Pavadiet vairāk laika svaigā gaisā

Dodieties pēc savas vitamīna D devas vai vienkārši atslābinieties un dodieties paelpot svaigu gaisu. Atslābiniet savas acis, muskuļus, ķermeni un vismaz uz laiku aizmirstiet par darbu.


Darbs un mācības ir svarīga dzīves sastāvdaļa, taču nekad neaizmirstiet parūpēties par savu pašsajūtu un veselību. 

 

Autors: Marine Hačaturjana