yafyivaprolbyud

7 triki, lai notievētu un saglabātu savu rezultātu


Moci sevi ar diētām, priecājies par rezultātiem un pēc pāris nedēļām atkal skumsti, jo liekie kilogrami ir atgriezušies? Pazīstama situācija, vai ne? Ir risinājums! Lūk, pāris vienkārši triki, kuri palīdzēs Tev ne tikai notievēt, bet arī uzveikt “I’ll be back” efektu.


1. Tavs diētas plāns nedrīkst tev likt justies slikti vai izraisīt negatīvas emocijas!

Negaidi labu rezultātu, ja diētas laikā, katru reizi apēdot kaut ko, kas ir aizliegts, tevi moka sirdsapziņas pārmetumi. Labāk izvairies no ekstrēmām diētām. Seko likumam : nekādu negatīvu emociju! Koncentrējies uz pozitīvo, un padomā par to, ko jau esi sasniedzis diētas laikā! Un atceries – reizēm diētu var apiet!

13412610-147655-1-0-1482943504-1482943513-650-3-1488295420-650-4c826bf8ce-1492093617

© Designed by Ibrandify — Freepik.com

2. Izvēlies ierobežojošās diētas, bet ne pārāk striktas!

Ekstrēmi stingra diēta liks tev ne tikai fiziski ciest (un raudāt, redzot saldumus), bet arī radīs veselības problēmas! Nemiers, stress, matu izkrišana, skumjas, nervozitāte, koncentrācijas spēju zaudēšana, gremošanas traucējumi! Un tā ir tikai maza daļa! Labākais risinājums – griezies pie dietologa. Speciālists sastādīs tev adekvātu ēšanas plānu, ņemot vērā tieši tava ķermeņa īpatnības.

8454660-diet-695723_960_720-1482599748-650-ddeac2e2c1-1483623597

© pixabay

3. Uzstādi reālus mērķus!

Atceries vienreiz un par visām reizēm – nav iespējams tikt vaļā no liekajiem kilogramiem un izskatīties kā modelei nedēļas laikā. Turklāt strauja ēšanas paradumu maiņa var slikti atspoguļoties uz veselību. Mainīt ēšanas paradumus vajag lēnām, bet ik dienu. Šis ir efektīvākais veids, kā uzlabot veselību un iegūt skaistu ķermeni!

8454610-frog-1498908_960_720-1482600082-650-6407073fc3-1483623597

© pixabay

4. Uzticies sava saprāta spēkam!

Tavs saprāts spēlē pašu svarīgāko lomu mērķu sasniegšanā. Tieši tas palīdz pārvarēt bailes no neizdošanās. Katru reizi, kad sirdsapziņa tevi mocīs par izlaistu treniņu vai apēstu bulciņu, sakoncentrējies uz savu mērķi! Atpūtini savu saprātu! Izklaidējies, jo garlaicībai bieži seko izsalkums!

13412660-147905-189069-0-1482390434-1482390439-0-1482770527-0-1482816725-1482816730-1065-4-1488295420-650-780125704f-1492093617

© Designed by Dooder — Freepik.com

5. Neaizmirsti vienu vienkāršu likumu – mazāk ir labāk!

Tas var skanēt dīvaini, bet ēst bieži un mazas porcijas ir atslēga efektīvai svara zaudēšanai! Tāds režīms izslēdz bada sajūtu un uzlabo metabolismu.

8454510-salad-791891_960_720-1482600927-650-89d6fbe2e3-1483623597

© pixabay

6. Seko līdzi savam progresam!

Katru dienu nosveries un fiksē savu progresu! Tas palīdzēs sekot līdzi un novērtēt progresu, pat, ja tas ir pavisam minimāls. Labāk, lai progress ir minimāls, bet stabils.

8454760-tape-403593_960_720-1482599665-650-3f6336fd86-1483623597

© pixabay

7. Neaizmirsti par vingrinājumiem!

Veselīga diēta palīdzēs zaudēt svaru! Tomēr ķermenis nebūs tonusā bez treniņiem! Nevajag pavadīt mūžību sporta zālē! Kaut nelieli soļi, bet dari to, kas tev tiešām patīk! 15 minūtes dienā – ideāls variants sākumam. Starp citu, ir pierādīts, ka fiziskas aktivitātes palīdz ātrāk zaudēt svaru! Kā arī uzlabosies pašsajūta un smadzeņu darbība, kā arī samazinās dažādu slimību risks.

yafyivaprolbyud

 @nensuria Josep M Suria (freepik.com) 

@schantalaoSupreeya Chantalao (freepik.com)


Alina Dunajeva

brightside.me