7f2d6e3e3d0e39731920a9a1294ef055

9 vienkārši padomi, kā no rītiem ekonomēt laiku


Ja vien tu neesi “cīrulis”, kas ceļas agri no rītiem, lai sāktu darīt lietas, šī ir ļoti nopietna problēma. Un pat tiem pašiem “agrajiem putniņiem” no rītiem reizēm ir grūti sataisīties. Tāpēc YOUNG.LV ir sagatavojis 9 vienkāršus padomus. Lai no rītiem ātrāk savāktos…


1. Neatlieciet modinātāja zvanu

Nespiediet pogu, lai atliktu modinātāja zvanu. Ja jūs domājat, ka papildus 10 minūtes miega jums palīdzēs, jūs smagi maldāties. Jūs jutīsities vēl miegaināki, un trauksmes sajūta jūs tā arī nepametīs.

Jaunākie pētījumi liecina, ka saraustīts rīta miegs ne tikai atņem jūsu enerģiju, bet arī liek justies nogurušākiem. disney morning bed good morning wake up GIF

2. Ieviesiet taimeri dušai (vai vēl labāk – ieejiet dušā jau vakarā)

Piespiediet sevi ieiet dušā ātrāk, uzliekot tam atsevišķu modinātāja signālu. Tam var iegādāties kādu īpašu lētu modinātāju, bet vairāku nedēļu laikā tas jums ļaus ieekonomēt ne tikai laiku, bet arī ūdeni un enerģiju.

Tas ievērojami samazinās jūsu rīta rutīnas laiku. Vislabāk, protams, būtu ieiet dušā jau vakarā, lai no rīta tas neaizņemtu laiku. bathing GIF

3. Novietojiet modinātāju pēc iespējas tālāk no sevis.

Dažiem piecelšanās no gultas šķiet teju neiespējama, bet vēlme doties atpakaļ pie miera tā vien velk atpakaļ pie segas un spilvena. Mēģiniet nolikt modinātāju uz galda, kas neatrodas blakus jūsu gultai, novietojiet to otrā istabas galā – tur, kur jums nav viegli nokļūt un jūs uzreiz pamanīsiet starpību.

Lai izslēgtu modinātāju ar vienu rokas vēzienu nebūs gana – jums vai nu nāksies piecelties vai izkāpt no gultas pavisam. Tā rezultātā jūs pamodīsities un piecelsities kājās. Tadā gadījumā iespējamība, ka jūs atkal vēlēsieties iekrist atpakaļ gultā un gulēt tālāk, krietni samazināsies. clock GIF

4. Automatizējiet savu rīta kafiju

Ja jūs ne par ko nespējat domāt, pirms esat iedzēruši savu rīta kafiju, tad jums ir vērts aizdomāties par ar taimeri aprīkotas kafijas mašīnas iegādi. Nevienam nav noslēpums, ka mēs dzīvojam 21. gadsimtā un šāda ierīce nav nekāds jaunums. Tā, šķiet, ir nenozīmīga detaļa, bet tā paātrinās jūsu rītu – kaut tikai nedaudz. display GIF

5. Sagatavojiet visas lietas jau vakarā

Tā vietā, lai lauzītu savu miegaino galvu par to, ko vilkt, no rīta, vakarā pārbaudiet laika prognozi nākamajai dienai un saplānojiet visu jau iepriekš. Tas jums ekonomēs vairāk laika, nekā domājat.

Turklāt jūs varēsiet izvairīties no pastāvīgās izvēles problēmas – kuru t-kreklu vilkt, kuri apavi izskatīsies labāk, vai, nedod dievs, jums ienāks prāta kāda negaidīta doma piemērīt kaut ko citu pēdējā brīdī.TV Land Classic television dress up brady bunch saturday nights GIF

6. Gatavojiet aukstas brokastis

Neaizņemiet sev papildus laiku no rīta, cenšoties pagatavot brokastis, kuru pagatavošana pati par sevi aizņem ļoti daudz laika.

Aukstas brokastis pagatavot ātrāk un reizēm ir pat veselīgākas par tām, kas ir jāgatavo.

Pamēģiniet sagatavot nelielu trauku augļu salātu reizi vai divas nedēļā. Izmēģiniet jogurtus. Mušļi un to analogi arī var ieekonomēt jūsu laiku.

Pievērsiet uzmanību rīta “zviedru galdiem” viesnīcās un līdzīgās iestādēs – kā likums, tajos jūs redzēsiet augļus, jogurtus, mušļus un omletes – visu to, ko var ātri pagatavot.

Vislabākais variants ir glāze auksta ūdens. Tas ļaus jūsu ķermenim pilnvērtīgi pamosties un sākt savu darbu. Ja uzreiz sāksiet ar brokastīm, tad tikai lieki to noslogosiet, kamēr pats organisms vēl būs aizmidzis un nebūs paguvis pilnībā pamosties. Turklāt, kā liecina pētījumi, iedzerot ūdens glāzi, jūs uzlabosiet savas ādas stāvokli.

 Tajās dienās, kad jums nav jāceļas un kaut kur agri jādodas, jūs varēsiet mierīgi sev pagatavot siltas brokastis, kas jums sniegs daudz lielāku baudu.General Mills  breakfast milk cereal GIF

7. Uzstādiet taimeri

Ja jūs zināt, ka jums no mājas jāiziet pēc 40 minūtēm – uzstādiet atpakaļatskaites taimeri, kas jūs noturēs šī laika robežās. Pastāvīgi redzams atgādinājums par atlikušo laiku varēs paātrināt jūsu rīta rutīnu, neļaujot jums kavēt. countdown GIF

8. Atrodiet savu vietu katrai lietai

Kļūstiet organizētāks – izveidojiet savā mājā atsevišķu vietu atslēgām, makam, telefonam, kleitām, somiņām, lietussargam, utt. Vienkāršs āķītis atslēgām, pakaramais un atsevišķi pakaramie visu atrisinās. Jums nenāksies pēdējā brīdī meklēt savas atslēgas, censties atcerēties, kur jūs tās atkal esat likuši. Visas jūsu lietas vienmēr būs savā vietā.

Kad jūs vakarā atgriežaties mājās, nolieciet visu savās vietās. tommy hilfiger GIF

9. Atstājiet sev zīmītes

Nav vērts no rīta noslogot savas smadzenes, cenšoties atcerēties, kas tagad ir jādara. Tā vietā vienkārši atstājiet zīmītes sev. Uzrakstiet visu svarīgo uz papīra un vakarā piestipriniet  to pie savām durvīm.

Tas jums aizņems burtiski sekundes, bet no rīta ieekonomēs vairākas minūtes, lai nākamajā dienā nenāktos atgriezties mājās, saprotot, ka tu esi aizmirsis pašu galveno. notes GIF