3026089-poster-p-1-ask-the-experts-how-do-i-find-the-motivation-to-get-to-the-next-stage-of-my

Fantastiskas reklāmas, kuras tevi iedvesmos un motivēs


Protams, reklāmas ir domātas, lai pārdotu produktus, idejas un dzīvesveidu. Taču dažas no tām ir izveidotas tik veiksmīgi, ka atstāj īpaši spēcīgu iespaidu uz skatītāju, aizkustinot līdz pašiem sirds dziļumiem. Starp tām ir arī par gada Latvijas labāko atzītā Liepājas reklāma, aicinot apciemot šo pilsētu.


Šovasar vienpadsmitā radošās izcilības festivāla „Adwards 2016” noslēguma ceremonijā tieši šī reklāma, kuru pasūtījusi Liepājas pilsēta, ieguva galveno balvu. „Brauc uz Liepāju izvējoties” ir sirsnīgs un neticami skaisti veidots neparasts stāsts par pilsētu, kurā dzīvo vējš.


Starptautiskā vides aizsardzības aktīvistu organzācija „Greenpeace” izveidojusi fantastisku reklāmu kampaņai „Izglāb Arktiku”. Tajā itāļu komponists un pianists Ludoviko Einaudi Ziemeļu ledus okeāna vidū uz platformas izpilda vienu no sevis radītajiem skaņdarbiem, kamēr apkārt grūst Novēģijas Valenbergbrīnas ledājs.


„Reebok” aprēķinājis, ka cilvēks vidēji dzīvo 71 gadu jeb 25,915 dienas. Tātad mums dotas apmēram 25,915 dienas, lai paveiktu pēc iespējas vairāk, cienītu un mīlētu savu ķermeni. Motivācijas nolūkos kompānija arī piedāvā aprēķināt, cik dienu tev vēl palicis, balstoties uz šiem aprēķiniem- http://fitness.reebok.com/international/be-more-human/#/page/25915-days


Slavenā alus kompānija „Budweiser” sarīkojusi kampaņu pret braukšanu dzērumā, kura liks tavās acīs sariesties asarām. Daudziem no šiem cilvēkiem, kuri gājuši bojā, sēžoties pie stūres reibumā, bijuši arī mājdzīvnieki. Daļa šo mājdzīvnieku vēl aizvien gaida savu saimnieku atgriešanos.


Amerikāņu dziedātājas Sia dziesmai skanot fonā, tiek piedāvāts sekot līdzi, kā vairāki atlēti trenējas, lai sagatavotos nu jau pagājušajām 2016.gada vasaras olimpiskajām spēlēm Riodežaneiro. Ar šo reklāmu tiek atgādināts, cik smagi ir jāstrādā un cik daudz šķēršļu ir jāpārvar, lai sasniegtu ko patiesi nozīmīgu- ceļš uz perfekciju nav skaists.