11-13-things-sleep-doctors-sleeping-on-stomach-1050×700

Kā iemigt 1 minūtes laikā


Mācību gads pavisam tuvu un būs vien jāatsakās jau no pierastā vasaras režīma. Miegs ir viens no resursiem, kas dod enerģiju un spēku nākamajai dienai, taču bieži domas un dienas pārdzīvojumi neļauj mums ātri atdoties saldam miegam. YOUNG.LV ir sagatavojis ieteikumus ātrai un efektīvai iemigšanai.


Metodi, kas tiek dēvēta par „4-7-8”, jau daudzu praktizē indiešu jogi, lai sasniegtu pilnvērtīgu relaksāciju meditācijas laikā. Metodi, kas palīdz iemigt vienas minūtes laikā, sāka pētīt Hārvardas medicīnas zinātņu doktors Endrjū Veils.

Elpošanas tehnika ļauj sajust saikni ar jūsu ķermeni, kā arī atbrīvo no domām, kas neļauj aizmigt.

Kas jādara?

  1. Ar mēli pieskaraties pie priekšzobu smaganu daļas mutes dobumā un turiet to tā visu vingrinājuma laiku.
  2. Pilnībā izelpojiet caur muti, radot izelpas skaņu.
  3. Aizveriet muti un dziļi ieelpojiet caur degunu 4 sekundes.
  4. Aizturiet elpu 7 sekundes.
  5. Pilnībā izelpojiet caur muti 8 sekundes, radot izelpas skaņu.

 (Izpildīt 4 reizes)


Kā un kāpēc tas strādā?


  1. Kad mēs jūtam stresu vai trauksmi, palielinās adrenalīna daudzums asinīs, un elpošana kļūst ātra un virspusēja. „4-7-8” metode iedarbojas kā nomierinošs preparāts. Elpas aizturēšana ar lēnu izelpu neizbēgami palēnina sirds ritmu
  2. Šāda prakse nomierina arī prātu, tādēļ pastāvīgi jākoncentrējas uz elpošanu. Centrālā nervu sistēma nomierinās, tādejādi zūd stresa sajūta.
  3. Sirds ritms kļūst vienmērīgs, nervu sistēma nomierinās, kā rezultātā, ķermenis atslābinās un ir gatavs miegam!