Healthy breakfast. Yogurt with granola and berries

Sāksim dienu veselīgi!


Labas brokastis pamodina ķermeni, prātu unuzlabo garastāvokli. Sekmīgai darba dienai tā ir ļoti svarīga ēdienreize, jo tā sagatavo mūsu organismu visiem turpmākajiem notikumiem. Brokastis palīdz ķermenim uzņemt visas nepieciešanās uzturvielas – proteīnus, ogļhidrātus, taukus, vitamīnus un minerālvielas.


Sāc rīt ar tēju!

Vispareizāk no rītiem ir dzert siltu ūdeni kopā ar citronu, lai stimulētu gremošanu.Saistīts attēls

Izvairies no brokastu pārslām ar cukuru!

Tās nerada sāta sajūtu uz ilgu laiku un ātri tiek pārvērstas glikozē, kas sekmē insulīna ražošanu un rosina organismu uzkrāt taukus.

Izēlies musli jeb pilngraudu brokastu pārslas!

Taču vienkāršas, veselīgas un ātri pagatavojamas brokastis ir musli jeb pilngraudu brokastu pārslas– atliek tām pieliet pienu, pievienot augļus vai jogurtu un tās sniedz lēnas iedarbības enerģiju. Tur ir auzas, rieksti, rozīnes, dažādas sēkliņas.Attēlu rezultāti vaicājumam “whole grains cereal”

Labāk izvēlēties augļus nevis sulas. Tā iegūsiet vitamīnus un šķiedrvielas!

Gan fiziskai slodzei, gan garīgam darbam ir nepieciešama enerģija, un ja mēs steigas vai kāda cita iemesla dēļ no rīta nepaēdam, tad darbi īsti nevedas. Ja pieņem, ka cilvēks dienā ietur trīs maltītes, tad brokastīs ieteicams patērēt 30% no kopējā kaloriju daudzuma.Attēlu rezultāti vaicājumam “fruits”