Dentist Holding Dental Tools

Situācijas, par kurām zobārsti klusē


Daudzi no mums baidās no došanās pie zobārsta, daudzi tam pat nepievērš lielu uzmanību. Taču mēs visi viņiem uzticam savu veselību un pievēršam tai uzmanību – kaut arī dažreiz pārāk reti. Tajā pašā laikā daudzi no mums nemaz nevar iedomāties, ar kādiem nestandarta gadījumiem nākas saskarties stomatologiem – nekad nevar zināt, ko sagaidīt no pacienta. Stomatologi padalījās ar YOUNG.LV ar smieklīgākajiem gadījumiem, ko viņi piedzīvojuši savā praksē.


1. “Jebkurš reperis kļūtu skaudīgs”

90-tajie gadi ir slaveni ar neparastām darba dienām. Tā nu sanāca, ka kādu dienu pie stomatologa ieradās vīrietis ar ļoti neparastu lūgumu – uzlikt visiem zobiem zelta kronīšus. Ārsts sākumā apmulsa, mēģinot iztēloties, cik lielus līdzekļus tas prasīs vīrietim un cik viņam pašam ir nepieciešamo materiālu, uz ko vīrietis atbildējis, ka viņam pašam līdzi ir daudz zelta, ko ar draugiem atvedis no ārzemēm. Daļu no zelta viņš ieplānojis uzlikt uz zobiem, bet daļu atdot kā samaksu – tikai viss jāizdara ātri. Ārsts, ilgi nedomājot, piekritis un izdarījis tā, kā pacients vēlējies. Zelts pieticis visiem.Картинки по запросу gold teeth

2. “Kam man pelnu trauks, ja man ir zobu nospieduma karote?”

Bija kāds gadījums, kad pie stomatologa uz laboratoriju ieradās klients, lai vērstos pēc palīdzības zobu protezēšanā. Pacients izrādījies ļoti sīkumains un interesējies par katru nākamo izmeklēšanas etapu. Vēlāk stomatologs pamanījis, ka sarunas laikā pacients īsti nepievēršot uzmanību, nodzēsis cigareti zobu nospieduma karotē, domājot, ka tas ir pelnu trauks.Картинки по запросу dental instruments

3. “Slikts klients ir labs klients”

Pastāv fakts, ka, ja paciente protēze lietošanas laikā ir salūzusi, tā ir izstrādātāja vaina, precīzāk – zobu tehniķa vai stomatologa. Taču gadās arī pilnīgi pretrunīgas situācijas. Stomatologam bijis kāds pastāvīgais klients, kurš vienmēr lūdzis viņam salabot zobu protēzi. Stomatologs nav varējis saprast, kur ir problēma – jau vairākas reizes pēc kārtas šis pacients ierodas pie viņa un paziņo, ka viņš darbu veicis nepareizi un protēze ir nekvalitatīva. Kārtējo reizi noņemti visi izmēri, izgatavots atlējums, pārbaudīti visi laboratoriski – klīniskie etapi, protēze ir gatava un izgatavota pareizi. Un atkal viņš atgriežas ar sūdzību, ka darbs izdarīts nepareizi un protēze ir bezcerīga. Tad stomatologs pajautājis pacientam, ko viņš parasti ēd. Te nu sarunas laikā noskaidrojies, ka pacientam bijis ieradums iekosties monētās, lai pārbaudītu, vai tās nav viltotas.Картинки по запросу зубной